|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogs | OSS | Termin/forældregrupper | Søg | Ugens indlæg | Marker alt som læst |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
||||
|
||||
|
Er helt nyt for mig dette forum, men nu tager jeg chancen i lyder jo alle så søde,
![]() Ved ikke om det er rette forum at sende dette i, men prøver alligevel ![]() Elsker du også at ligge på maven og kigge ud på den store verden? ![]() Syntes du, at selv den mindste bevægelse fra storebror/søster er sjovt? ![]() At spise grød er dejligt og endnu mere fantastisk hvis du kan få fat i skeen og sørge for at den havner alle andre steder end i munden? ![]() Så er du helt sikkert den legekammerat jeg søger... Jeg er flyttet til Kolding sammen med min mor og far og vi kender ikke rigtig nogen herovre. . . vi er flyttet grundet fars arbejde mor har barsel indtil 1 januar og syntes det kunne være helt fantastisk hvis kunne lærer nogen søde mennesker at kende og finde nogle krudtugler jeg kunne hygge med.... Så hvis du også går derhjemme med din mor og i ny og næ har en formiddag ledig vil du så lege med mig? Jeg hedder forresten Kaya og er 6 1/2 måned gammel . . . Jeg elsker også at komme på biblioteket, i geografisk have, i svømmeren og ikke mindst at høre og danse til musik ![]() Vi glæder os til at høre fra dig kaya og mor |
![]() |
| Online brugere der ser på dette emne lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|