|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogs | OSS | Termin/forældregrupper | Søg | Ugens indlæg | Marker alt som læst |
| Tøj, ting og udstyr Spørgsmål om eller anbefalinger af tøj, ting og udstyr kan ligges her. |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
|||||
|
|||||
|
Kan man ikke få nogle smarter blebadebukser end dem her http://www.minegenverden.dk/shop/ble...ies-8263p.html ?
Anderas er 2 år og synes de virker meget babyagtige, men synes heller ikke jeg kan finde nogen der ser bare lidt mere drengede ud. Måske i kan hjælpe? Han er 91 cm. og vejer 16 kg. og han bruger str. 98 i tøj. Kan bare ikke finde nogen HILFE ![]()
|
||||
|
||||
|
Hvorfor ikke bare købe de der engangs ?
|
||||
|
||||
|
Karl brugte bare en engangs badeble og så et par seje badeshorts udover
![]() Mizze tilføjede 0 minutter og 53 Sec senere... Og hold da op, hvor er han da egentlig stor i forhold til min "fnuller" ![]()
Sidst redigeret af Mizze : 29 July 2010 kl. 22:21. Årsag: Automatisk slået sammen med forrige indlæg. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Babysam og ønskebørn
![]()
|
|||||
|
|||||
|
Kan man få bleer der er mere end fra 11-15 kg? Andreas kan ikke passe dem i den størrelse, og har ikke set dem større?
Prøver at kigge i BabySam og Ønskebørn i næste uge når jeg kommer forbi en ![]() AnjaKaS tilføjede 2 minutter og 18 Sec senere... Citer:
![]()
![]() Sidst redigeret af AnjaKaS : 29 July 2010 kl. 22:37. Årsag: Automatisk slået sammen med forrige indlæg. |
|
|
||||
|
||||
|
Åh,
det er da bare helt vidunderligt med en dejlig lille basse ![]() Hmm, men jeg tror faktisk ikke, at jeg har set bleerne større. Vil godt give dig ret i, at de der blebadebukser ikke er det mest fikse at se på....men bare de virker, ikke ![]() Mizze tilføjede 0 minutter og 44 Sec senere... Dem kunne du da iøvrigt også bare smide en badebuks udover, hvis han skal gå rundt og spille strandløve ![]()
Sidst redigeret af Mizze : 29 July 2010 kl. 22:51. Årsag: Automatisk slået sammen med forrige indlæg. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Jeg købte et par vildt seje badeshorts i babysam til Linus /str. 2 år - 98.
Der er 'bleindsats' i på samme måde som badebukser, men de er bare sejere fordi det er shorts ![]()
|
|||||
|
|||||
|
Citer:
han er jo en lille strandløve, piger og damer i alle aldre skal charmes og så hjælper det jo ikke noget at komme stavrende i en blebadebuks der er snørret og hvad ved jeg i alle ender og kanter og som han, efter al sansynlighed, binder op og åbner velcro på. Ved så ikke hvordan de vil se ud med badebukser på ud over. Mon ikke det bliver lidt for "poset" at se på? Citer:
![]()
| Online brugere der ser på dette emne lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|