|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogs | OSS | Termin/forældregrupper | Søg | Ugens indlæg | Marker alt som læst |
| I byen Her kan du fortælle om gode/dårlige restauranter, cafeer, forlystelser, rejser osv osv. |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
||||
|
||||
|
Se lige hende der er på forsiden af avisen idag
![]() Der er også et stort interwiev med hende inde i avisen http://www.midtjyllandsavis.dk/
|
|||||
|
|||||
|
Tjaaaa - det er jo lidt svært at se.... kunne du ikke scanne artiklen ind og sende den rundt??? Jeg vil da meget gerne læse den
![]()
|
||||
|
||||
|
Arg jeg kan ingenting se?
|
||||
|
||||
|
Tjaaaaa,
det har jeg jo INGEN idé om, hvordan man gør ![]() Og jeg er heldigvis i det teknik frie sommerhus, og teknikeren (manden) er stukket af til søs ![]() Mizze tilføjede 1 minutter og 7 Sec senere... Rina, du kan kun se et bitte billede af forsiden af avisen. Der er et billede af Karl og jeg på det halve af forsiden. Jeg har haft 78 gæster her til aften, og de var bare ALLE på fornavn med mig ![]()
Sidst redigeret af Mizze : 21 July 2010 kl. 23:00. Årsag: Automatisk slået sammen med forrige indlæg. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Æv jeg kan heller ikke finde derind...
![]()
|
|||||
|
|||||
|
Man kan kun oprette adgang hvis man har et abonement, eller vil købe sig adgang - øv...
Ville da også gerne have læst det ![]()
| Online brugere der ser på dette emne lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|