|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogs | OSS | Termin/forældregrupper | Søg | Ugens indlæg | Marker alt som læst |
| Guldkorn Har ungerne sagt noget sødt eller sjovt? Del det med os andre her :) |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
|||||
|
|||||
|
Bertram bander lidt for meget fortiden det er ikke så fedt
![]() Men her til aften blev han ved med at drille J og til sidst gider J bare ik mere fordi Bertram så går over til at slå og J siger så Bertram nu vil jeg gerne have du holder op. Så bliver Bertram Arrig og skulle til og råbe i sit arrigskab HOLD DIN KÆFT men i stedet i sit arrigskab kommer Bertram så til at råbe HOLD SÅ DIN DILLER ![]() Stine tilføjede 721 minutter og 33 Sec senere... Okaj det var så kun mig som synes det var sjovt ![]()
skole dreng fra juli 2004 ![]() Børnehavens rod fra Nov 2006 ![]() Snart 6. klasse Bonus datter fra juli 1998 ![]() Termin 25 okt 2010 ![]() Sidst redigeret af Stine : 19 July 2010 kl. 10:03. Årsag: Automatisk slået sammen med forrige indlæg. |
|
|
|||||
|
|||||
|
Det er nok sjovere når man står i det
Men jeg synes altså også at diller er et sjovt ord ![]()
|
|||||
|
|||||
|
Nej jeg grinede vældigt af det
![]() fik bare ikke lige skrevet noget i går. Det var nemlig oz sådan noget Niels kunne finde på .
|
|||||
|
|||||
|
Og Bertram er overbevist om diller er et bandeord
han siger diller er et bandeorm ![]()
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|