Start.dk

Forum Kalender Online brugere Marker alt som læst
Gå tilbage   Mor-Far Forum > Almen > Fødselsberetninger
Registrer Blogs OSS Termin/forældregrupper Søg Ugens indlæg Marker alt som læst

Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 20 May 2010, 10:39
Lindalillebite Lindalillebite er offline
Nyt medlem

Sidst Online: 25 June 2010 12:14
Registreringsdato: May 2010
Lindalillebite er på vej frem
Standard fødselskursus gav mig min vellykket hjemmefødsel

Jeg er så meget op og køre lige nu. Jeg har altid syntes at de kvinder som føder hjemme er så stærke. Jeg har altid selv ville føde hjemme, men regnede ikke med at jeg ville klar det. Min mand havde uden jeg havde nogen ideer snakket med forskellige jordemoder og gravide og fandt frem til et kursus som han gerne ville have vi skulle på. Det var et godt kursus (mamaprofylax) og det gav os virkelig de teknikker vi behøvede for et super hjemmefødsel. Tænnk nu er jeg en del af den gruppe af kvinder som har født hjemme.... Jeg er så stolt og den glæde vil jeg dele med alle herinde.
Jeg smiler og er glad og tænker at nu kan jeg alt... h e
Jeg ønsker virkelig at alle oplevet en god fødsel, hjemme eller ej.

Jeg vill høre om andre også har haft en god oplevelse da de fødte..

Hilsen Den lykkelig
Besvar med citat
Gammel 20 May 2010, 11:08
trineaps trineaps er offline
Nyt medlem

Sidst Online: 20 May 2010 11:08
Registreringsdato: May 2010
trineaps er på vej frem
Standard fødselskursus

Jeg tænker selv på hjemme fødsel, så det glæder mig at du havde en god oplevelse. Jeg vil nu prøve at finde mamaprofylax site og læse mere om dem da jeg gerne vil være forberedt.
Hvor lang tid varede jeres fødsel?
Besvar med citat
Gammel 20 May 2010, 12:51
naomi naomi er offline
Jeg er hjemme her

Sidst Online: i dag 16:44
Registreringsdato: Mar 2007
naomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os alle
Standard

Sikke mange nye der dumper ind i tiden -så først velkommen.

Velkommen i klubben, jeg har hele 4 hjemmefødsler på mit mor-cv, godt nok uden kursus.... ;-)

jeg har nu ikke valgt det fordi jeg anså det som en slags "helte-gerning", mere fordi jeg er en oprørsk kælling der ikke gider blive hunset med under fødslen, jeg er min egen boss og jordmoderen gæster så mit hjem og agere service organ.

Fødestuens fliser får endvidere det hele til at snøre sig sammen, jo ikke lige skide smart under en fødsel når det gerne skulle gå modsat....

Så bekvæmmelighed gjorde udfandet for mit valg, iøvrigt alle super gode fødsler...
Besvar med citat
Gammel 20 May 2010, 12:54
mifune's avatar
mifune mifune er offline
Fast inventar

Sidst Online: 7 September 2010 21:00
Registreringsdato: Apr 2006
Lokation: liseleje
mifune er en usleben diamantmifune er en usleben diamantmifune er en usleben diamant
Standard

syns det lyder som en god salgstale for det der kursus
Gammel 1 June 2010, 11:01
Molly Molly er offline
Nyt medlem

Sidst Online: 1 June 2010 11:07
Registreringsdato: Jun 2010
Molly er på vej frem
Standard Hjemmefødsel

Det glæder mig at mange ønsker at føde hjemme, og det glæder mig også at brugerne herinde fortæller hvilke kurser de er glade for så andre måske kan undersøge om de kurser er noget for dem. Jeg gik selv til yoga og det var godt for os og ja at føde hjemme er fantastisk.
Besvar med citat
Gammel 1 June 2010, 12:48
naomi naomi er offline
Jeg er hjemme her

Sidst Online: i dag 16:44
Registreringsdato: Mar 2007
naomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os allenaomi besidder en viden, der forbløffer os alle
Standard

Jeg smiler altså.... muligvis jeg er den eneste.

Mor-far er siden hvor alle kender alle, vi bemærker som reglen nye medlemmer og sådan. Men hele tre nye medlemmer der alle kun har interesse for hjemmefødsler- eller i alt fald at dømme ud fa de alle kun har et indlæg i tråden her.....

Hvis det var god reklame..... går ideen bare fløjten når man prøver at gøre det undercover, og det så alligevel er så ligefrem....

**
Besvar med citat
Gammel 1 June 2010, 12:49
Ditte's avatar
Ditte Ditte er offline
Desperado

Sidst Online: i dag 18:18
Lokation: Haslev
Ditte har en strålende fremtidDitte har en strålende fremtidDitte har en strålende fremtidDitte har en strålende fremtidDitte har en strålende fremtidDitte har en strålende fremtidDitte har en strålende fremtid
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af naomi Se indlæg
Jeg smiler altså.... muligvis jeg er den eneste.

Mor-far er siden hvor alle kender alle, vi bemærker som reglen nye medlemmer og sådan. Men hele tre nye medlemmer der alle kun har interesse for hjemmefødsler- eller i alt fald at dømme ud fa de alle kun har et indlæg i tråden her.....

Hvis det var god reklame..... går ideen bare fløjten når man prøver at gøre det undercover, og det så alligevel er så ligefrem....

**

jeg tænkte det samme

mor til Victor Salomon 8 år, Johanne Alix 6 år og Arthur Alexander 4 år

medlem af kvinde-på-børnecykel-med-fitnesshund MC
Besvar med citat
Gammel 1 June 2010, 13:09
Alfa's avatar
Alfa Alfa er offline
SheAlf

Registreringsdato: Feb 2008
Lokation: Region Sjælland
Alfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne sideAlfa er et kæmpe plus for denne side
Standard

Ja, ærlig talt ville jeg foretrække helt reel og ligefrem reklame: "Hej, vi har det her kursus, som vi selv synes er godt - I sku ta og prøve det!".

Det andet er da for åndssvagt.

Og meget træt.....
Besvar med citat
Gammel 1 June 2010, 13:22
Amalie's avatar
Amalie Amalie er offline
Supershopperen

Medalje oversigt

Lokation: Nordjylland
Amalie har en strålende fremtidAmalie har en strålende fremtidAmalie har en strålende fremtidAmalie har en strålende fremtidAmalie har en strålende fremtidAmalie har en strålende fremtidAmalie har en strålende fremtid
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Molly Se indlæg
Det glæder mig at mange ønsker at føde hjemme, og det glæder mig også at brugerne herinde fortæller hvilke kurser de er glade for så andre måske kan undersøge om de kurser er noget for dem. Jeg gik selv til yoga og det var godt for os og ja at føde hjemme er fantastisk.
Citer:
Oprindeligt indsendt af trineaps Se indlæg
Jeg tænker selv på hjemme fødsel, så det glæder mig at du havde en god oplevelse. Jeg vil nu prøve at finde mamaprofylax site og læse mere om dem da jeg gerne vil være forberedt.
Hvor lang tid varede jeres fødsel?
Citer:
Oprindeligt indsendt af Alfa Se indlæg
Ja, ærlig talt ville jeg foretrække helt reel og ligefrem reklame: "Hej, vi har det her kursus, som vi selv synes er godt - I sku ta og prøve det!".

haha sikke nogen salgs taler... enig med Alfa.
Besvar med citat
Gammel 1 June 2010, 15:19
RikkeR's avatar
RikkeR RikkeR er offline
Jeg er hjemme her

Sidst Online: i dag 15:01
Registreringsdato: Oct 2007
Lokation: Sjælland
RikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthedRikkeR er Mor-Fars stolthed
Standard

Jeg er enig med jer andre, den slags er set før. Men hvorfor bruger du dog ikke bare en alm. reklame? Den slags er jo også velkommen på siden (bare et andet sted)
Gammel 1 June 2010, 16:27
Stella's avatar
Stella Stella er offline
Empatia on tour

Registreringsdato: Feb 2007
Stella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alleStella besidder en viden, der forbløffer os alle
Standard

Det er som om troværdigheden daler helt vildt.....

Næh, ærlig reklame, det kan vi li
Knægt på 7 år i 1. kl.

Din sol stråler altid på vores vej
Mor 26.08.2008
Besvar med citat
Gammel 1 June 2010, 16:34
@mor's avatar
@mor @mor er offline
S@rk@stik@

Medalje oversigt

Registreringsdato: Sep 2006
@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala@mor har et omdømme som langt overstiger vores skala
Standard

og jeg havde en lykkelig fødsel på hospitalet...... det kan jeg godt give en salgstale for......

Og ved i hvad? Jeg fik en lille bitte baby med hjem da jeg gik. Det var sådan en "tak fordi du fødte hos os" - gave....
Gammel 1 June 2010, 17:58
Suz's avatar
Suz Suz er offline
Sheman

Registreringsdato: Jun 2006
Lokation: Kbh. K
Suz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagoverSuz får os andre til at falde bagover
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Alfa Se indlæg

Helt enig
Olivia 4½ år
Filippa 2½ år Nu børnehavebarn!
Besvar med citat
Svar

Online brugere der ser på dette emne lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke rette dine indlæg

vB code er aktiv
Smilies er aktiv
[IMG] kode er aktiv
HTML kode er ikke aktiv
Gå til nyt forum

Al tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:34.