|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogs | OSS | Termin/forældregrupper | Søg | Ugens indlæg | Marker alt som læst |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg er så meget op og køre lige nu. Jeg har altid syntes at de kvinder som føder hjemme er så stærke. Jeg har altid selv ville føde hjemme, men regnede ikke med at jeg ville klar det. Min mand havde uden jeg havde nogen ideer snakket med forskellige jordemoder og gravide og fandt frem til et kursus som han gerne ville have vi skulle på. Det var et godt kursus (mamaprofylax) og det gav os virkelig de teknikker vi behøvede for et super hjemmefødsel. Tænnk nu er jeg en del af den gruppe af kvinder som har født hjemme.... Jeg er så stolt og den glæde vil jeg dele med alle herinde.
Jeg smiler og er glad og tænker at nu kan jeg alt... h eJeg ønsker virkelig at alle oplevet en god fødsel, hjemme eller ej. Jeg vill høre om andre også har haft en god oplevelse da de fødte.. Hilsen Den lykkelig |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg tænker selv på hjemme fødsel, så det glæder mig at du havde en god oplevelse. Jeg vil nu prøve at finde mamaprofylax site og læse mere om dem da jeg gerne vil være forberedt.
Hvor lang tid varede jeres fødsel? |
|
|
||||
|
||||
|
Sikke mange nye der dumper ind i tiden -så først velkommen.
Velkommen i klubben, jeg har hele 4 hjemmefødsler på mit mor-cv, godt nok uden kursus.... ;-) jeg har nu ikke valgt det fordi jeg anså det som en slags "helte-gerning", mere fordi jeg er en oprørsk kælling der ikke gider blive hunset med under fødslen, jeg er min egen boss og jordmoderen gæster så mit hjem og agere service organ. Fødestuens fliser får endvidere det hele til at snøre sig sammen, jo ikke lige skide smart under en fødsel når det gerne skulle gå modsat.... Så bekvæmmelighed gjorde udfandet for mit valg, iøvrigt alle super gode fødsler... |
|
|
|||||
|
|||||
|
syns det lyder som en god salgstale for det der kursus
![]()
|
||||
|
||||
|
Det glæder mig at mange ønsker at føde hjemme, og det glæder mig også at brugerne herinde fortæller hvilke kurser de er glade for så andre måske kan undersøge om de kurser er noget for dem. Jeg gik selv til yoga og det var godt for os og ja at føde hjemme er fantastisk.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg smiler altså.... muligvis jeg er den eneste.
Mor-far er siden hvor alle kender alle, vi bemærker som reglen nye medlemmer og sådan. Men hele tre nye medlemmer der alle kun har interesse for hjemmefødsler- eller i alt fald at dømme ud fa de alle kun har et indlæg i tråden her..... Hvis det var god reklame..... går ideen bare fløjten når man prøver at gøre det undercover, og det så alligevel er så ligefrem.... * * |
|
|
|||||
|
|||||
|
Citer:
![]() jeg tænkte det samme
|
|||||
|
|||||
|
Ja, ærlig talt ville jeg foretrække helt reel og ligefrem reklame: "Hej, vi har det her kursus, som vi selv synes er godt - I sku ta og prøve det!".
Det andet er da for åndssvagt.
|
|||||
|
|||||
|
Citer:
Citer:
Citer:
enig med Alfa.
|
|||||
|
|||||
|
Jeg er enig med jer andre, den slags er set før. Men hvorfor bruger du dog ikke bare en alm. reklame? Den slags er jo også velkommen på siden (bare et andet sted)
![]()
|
|||||
|
|||||
|
Det er som om troværdigheden daler helt vildt.....
Næh, ærlig reklame, det kan vi li ![]()
|
|||||
|
|||||
|
og jeg havde en lykkelig fødsel på hospitalet...... det kan jeg godt give en salgstale for......
Og ved i hvad? Jeg fik en lille bitte baby med hjem da jeg gik. Det var sådan en "tak fordi du fødte hos os" - gave....
|
|||||
|
|||||
|
Citer:
![]()
| Online brugere der ser på dette emne lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|