Beskrivelse?
Det er vel en slags dagbog for min familie, selvfølgelig med fokus på min verdens akse; Sander
Ellers består familien af
David
og Sidsel, aksens forældre 
David er uddannet datalog og arbejder for Saxotech, Sidsel er ufaglært, men snarlig Sonofon-pige.
Sander er førstfødte, og absolut planlagt ønskebarn fra ende til anden.
Det er vel en slags dagbog for min familie, selvfølgelig med fokus på min verdens akse; Sander

Ellers består familien af
David
og Sidsel, aksens forældre 
David er uddannet datalog og arbejder for Saxotech, Sidsel er ufaglært, men snarlig Sonofon-pige.
Sander er førstfødte, og absolut planlagt ønskebarn fra ende til anden.
Uncategorized Entries with no category
100907 - Music & Lyrics
Posted 10 September 2007 at 14:59 by Sidsel80
Sander er jo startet i dagpleje, og det er wunderschön, omend lidt mærkeligt da jeg så idag tog i den private legestue uden ham. Heldigvis er der da stadig smækre Mathias som jeg kan snakke og lege med. (Mathias er min venindes søn, som er præcis 1 mdr. yngre end Sander.)
Apropros Mathias, jeg troede ikke at det ville være muligt for mig, ihvertfald ikke i den grad, men jeg er ikke i tvivl om at jeg elsker den knægt og ville gå gennem ild og vand for ham - han er simpelthen sådan en... |
|
|
Posted in Uncategorized
Kommentarer 0
Trackbacks 0
|
090907 - Der skal altid være en 1. gang
Posted 9 September 2007 at 15:48 by Sidsel80
Ja guderne må vide hvad Sander lige fik trykket på, men hvis layout på det her første indlæg er lidt fucked, så er det fordi Sander ville lege med min laptop :P
Nå, men første indlæg, Sander er på vej mod sin allerførste fødselsdag, ihvertfald den første hvor jeg ikke har travlt med at skrige og kaste mig rundt i smerte. ![]() Han tøffer ivrigt rundt om bordet, og går også rigtig flot med sin gåvogn, men han mangler liiiiige at turde slippe. Han er røget i dagpleje... |
|
|
Posted in Uncategorized
Kommentarer 0
Trackbacks 0
|

Uncategorized
(2)